Алое фърст

43.06 лв.

Алое фърст е прекрасна добавка към всяка аптечка за първа помощ. Тази изключителна формула защитава кожата от инфекции и възпаления. Създаден с висок процент стабилизиран гел от алое вера, Алое фърст съдържа и други подбрани съставки, поради което е незаменим продукт за различни кожни проблеми.
Пчелният прополис увеличава естествените антибиотични свойства на алое вера.

Поръчай с отстъпка

ОСНОВНИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

• Успокоява при изгаряния, обриви, ухапвания и ужилвания;
  • Противовъзпалително действие;
  • Антисептично, бактерицидно, антимикробно действие;
  • Подпомага съсирването на кръвта;
  • Облекчава сърбежа;
  • Подхранва и успокоява кожата;
  • Облекчава дразненето на лигавиците на носа и гърлото;
  • Предпазва косата от слънчевите лъчи и от хлорни увреждания;
  • Защитава косата преди къдрене.

Някои приложения:

• при болки в гърлото – пръскайте на всеки 15 минути гърлото или профилактично преди и след излизане навън
  • при хрема и синузит –  като капки в носа или с пръскане
  • за косопад – пръскайте склапа след баня
  • след епилация и бръснене – за успокояване и дезинфекция на кожата
  • при рани и изгаряния
  • за стилизиране и предпазване на косата

Пчелният прополис увеличава естествените антибиотични свойства на алое вера.

Алантоинът защитава кожата и се среща в множество растения, включително във външната кора на листата на алоето.
Единайсет внимателно подбрани билки, известни с благотворните си свойства, са добавени за още по-силен ефект.

Всички тези съставки се съчетават в един естествено успокояващ спрей, подходящ при кожни раздразнения – обриви, ожулвания, прорезни рани и натъртвания. Лесен за употреба дори когато допирът с кожата е много болезнен, Алое фърст помага при леки порязвания, битови и слънчеви изгаряния. Алое фърст е с балансирано рН и има успокояващо действие дори върху най-чувствителната кожа. Успокоява и при тропически лишеи.

Алое фърст може да се пръска и върху косата, за да я защити от вредните ултравиолетови лъчи на слънцето. Използва се във фризьорски салони преди къдрене, за предотвратяване изсушаването на косата в резултат на използваните препарати. В козметичните салони Алое фърст действа особено успокояващо след кола маска.

Алое фърст е изключителен продукт, действително ненадминат в класа си.

Състав:

Гел от алое Barbadensis (стабилизиран гел от алое вера), вода, алантоин, глицерин, токоферол (натурален витамин Е), пчелен прополис, екстракт от невен, екстракт от бял равнец, екстракт от мащерка, екстракт от глухарче, екстракт от евкалипт, екстракт от пасифлора, екстракт от лечебен градински чай, корен джинджифил, екстракт от пореч, екстракт от сандалово дърво, полисорбат20, натриев цитрат, диазолидинил уреа.

ПРЕПОРЪЧИТЕЛНА УПОТРЕБА
Нанесете обилно върху кожата, за да я успокоите и овлажните.